- Nazwa forum http://www.przemiarki.pun.pl/index.php - Sprawy osiedlowe http://www.przemiarki.pun.pl/viewforum.php?id=4 - Brak sygnału tv naziemnej cyfrowej http://www.przemiarki.pun.pl/viewtopic.php?id=173 |
Misiaki - 2013-05-23 19:32:50 |
Od wczoraj nie mamy sygnału tv naziemnej cyfrowej z okablowania Aster/UPC (Przemiarki 23), a przynajmniej tak twierdzi telewizor. W środę rano było OK, wieczorem już nie. Czy ktoś ma ten sam problem? |
konwil - 2013-05-24 10:36:47 |
Ano nie ma... |
Misiaki - 2013-05-24 11:21:42 |
Przed chwilą był technik. Okazuje się, że wyłączenie telewizji analogowej w Krakowie nastąpiło w środę (a nie w poniedziałek, jak było ogłaszane) i najwyraźniej ma to związek z naszym problemem. Zmierzył parametry i wyszło, że w gniazdku jest teraz sygnał, ale tylko analogowy... czyli jakiś bezsensowny szum. Powiedział, że zgłosi to ekipie technicznej, która, wg niego, przyjedzie jeszcze dziś. Krótko mówiąc, problem jest z anteną po stronie UPC/Aster. |
konwil - 2013-05-24 18:30:54 |
No to spoko, ale w końcu dotychczas odbieraliśmy cyfrówkę naziemną, więc dziwne. Nic to, ważne że zrobią i na razie się nie czepiają anteny zbiorczej... |
Misiaki - 2013-05-25 11:17:43 |
I jak - naprawili to wczoraj? Jesteśmy poza Krakowem i nie możemy sprawdzić. |
konwil - 2013-05-26 15:48:17 |
Ja piszę z Władysławowa, więc może ktoś by jeszcze sprawdził i dał znać :) |
Misiaki - 2013-05-27 09:45:02 |
Nie naprawili (sądzę, że ich nie było). Dzwoniłem dzisiaj jeszcze raz, żeby się coś dowiedzieć, ale na infolinii gość stwierdził, że nie widzi jeszcze raportu technika w tej sprawie... Czyli wygląda na to, że nie zgłosił tego dalej w piątek albo zgłosił w jakiś inny sposób. Konsultant powiedział, że zgłosi dyspozytorowi i oddzwonią - sądzi, że dzisiaj. Żenujący sposób postępowania z klientami mają w tej firmie i fatalny przepływ informacji. |
konwil - 2013-05-27 13:14:37 |
No cóż... Ta nasza antena jest ich niestandardową usługą i faktycznie mają małą wiedzę na jej temat. Ja w zeszłym roku miałem problem z TV Sat - odpięto mnie (przez przypadek), co lokalizowali około tygodnia technicy z UPC... Niestety, ale może ONI chcą nas zmusić do rezygnacji z takiej usługi i wymusić przejście na "kabel". Nie jestem zwolennikiem żadnej spiskowej teorii, ale w końcu sami sobie tutaj robią konkurencję, czyż nie? |
Misiaki - 2013-06-04 11:33:22 |
No więc sygnału cyfrowego jak nie było, tak nie ma. I zgodnie z informacjami z ich pomocy technicznej zdaje się, że nie będzie (chociaż to podobno nie jest do końca jasne, być może oddzwonią jeszcze). W zamian za to puścili analogowo ich pakiet Mini. Zasugerowałem, że pewnie wytłumili sygnał cyfrowy (bo przecież był), i konsultant się z tym zgodził, twierdząc, że być może powodował "zakłócenia". Jasne. Chyba w płatnościach. Tak więc proces cyfryzacji został udoskonalony o dodatkowy krok przekształcający zbyt nowoczesny produkt (jak na 10 zł miesięcznie) do starej i lubianej analogowej postaci... |
konwil - 2013-06-04 21:17:28 |
Wg mnie możemy się tutaj burzyć i domagac satysfakcji. Te 10 zł / m-c to opłata za korzystanie z anteny, która ma być sprawna. Ale nie dziwi mnie robienie problemów przez UPC, bo tak jak już pisałem, nie tylko w tym temacie, mogą się zwyczajnie chcieć tej anteny pozbyć. |
Misiaki - 2013-06-05 09:33:23 |
Czy jakoś to już zapowiedzieli, czy to na razie bardziej wniosek z ich zachowania? |
konwil - 2013-06-05 11:26:37 |
Z inf. uzyskanych z infolinii wynika, że taki jest plan UPC. |